Wednesday 20 May 2020

KELEBIHAN MINYAK HABBATUS SAUDA YANG MUNGKIN RAMAI TIDAK TAHU

KELEBIHAN MINYAK HABBATUS SAUDA YANG MUNGKIN RAMAI TIDAK TAHU
.
Mengamalkan tahap kebersihan diri yang tinggi adalah antara langkah perlindungan boleh dilakukan orang ramai untuk mencegah jangkitan coronavirus 2019-nCoV.
.
Selain itu, anda juga boleh mengurangkan risiko penyakit berjangkit ini dengan mengamalkan gaya hidup aafiyat seperti menjaga pemakanan dan amalkan banyak makanan yang sihat dan tinggi antioksidan, antikuman dan antiviral.
.
KELEBIHAN MINYAK HABBATUS SAUDA YANG PERLU ANDA TAHU
.
Habbatus sauda bermanfaat untuk pelbagai penyakit kerana ia mengandungi antihistamina (pencegah alahan), antioksidan (pencegah kerosakan sel), antibiotik (pembunuh kuman), antimycotik (antikult), dan broncho-dilating effect (pengembang) saluran pernafasan. - Sumber The Journal of American Scientist
.
Dalam kajian lain, kajian terhadap habbatus sauda mendapati ianya mengandungi antiviral yang memberi perlindungan kepada badan daripada sejenis jangkitan virus cytomegalovirus murine. – Sumber US National Library of Medicine National Institutes of Health
.
Olive House telah mengeluarkan Minyak Habbatus Sauda yang menggunakan teknologi cold pressed atau perahan sejuk, tanpa pemanasan, secara semulajadi bagi mengekalkan khasiat ke tahap maksimum. .
Minyak Habbatus Sauda sangat kaya dengan vitamin E, antiviral dan pelbagai jenis kebaikan lain dengan hanya 5 titik sahaja sudah cukup untuk membantu melindungi badan dari ancaman oksidan dan kuman yang menjadi penyebab pelbagai jenis penyakit.
.
Namun begitu pengambilan habatussauda perlu betul cara dan betul kuantitinya.
.
CARA AMALKAN MINYAK HABBATUS SAUDA YANG BETUL
.
Amalkan 5 titis minyak habbatus setiap pagi sebelum sarapan.



HUBUNGI 0125533263

#OliveHouseJohor
#OliveHouseSkudai
#OliveHousePlazaAngsana

#Olivie

No comments:

Post a Comment